دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
تصاویر/ برگزاری مراسم دعای توسل در حسینیه حضرت زینب (س) ایلام

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار گفت: مقاومت مردم مظلوم فلسطین و غزه در برابر رژیم غاصب اسرائیل، معادلات جهانی را دگرگون کرده و امید را در دل مظلومان زنده نگه داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار در بازدید از بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان ایلام، با بیان اینکه انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ جهان بوده و توجه جهانیان را به خود جلب کرده است، اظهار داشت: امروز موج انقلاب اسلامی در حال حرکت به جلو است، هرچند دشمنان نظام با تهدید، تحریم و ایجاد مشکلات اقتصادی سعی در کاهش سرعت این حرکت دارند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگوی آزادیخواهی، عدالت‌طلبی و دفاع از مظلومان در جهان شناخته می‌شود.

امام جمعه ایلام با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای جلوگیری از معرفی جمهوری اسلامی به عنوان یک الگو، تصریح کرد: انقلاب اسلامی امروز نمایانگر اسلام واقعی و ناب محمدی(ص) است.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار، تأکید کرد: مقاومت مردم فلسطین و غزه در تاریخ کشورهای عربی بی‌نظیر است و با وجود تمامی فشارها و جنایت‌های رژیم اسرائیل، این مردم ایستادگی کرده و معادلات جهانی را تغییر داده‌اند.

وی در ادامه به اهمیت توسعه فرهنگ مهدویت و اقامه نماز در جامعه اشاره کرد و خواستار حرکت جدی فرهنگی به ویژه در بین نسل جوان شد.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه تمرکز فعالیت‌های بنیاد مهدویت در راستای رونق مساجد و محلات باید مورد توجه قرار گیرد، ابراز کرد: با برگزاری برنامه‌های جذاب، زمینه ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه فراهم شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha